Bokbloggsjerka 2-5 november

I veckans bokbloggsjerka frågar Annika vad vi ska ägna oss åt för bokliga aktiviteter under halloween-helgen. Jag vill nog i och för sig kalla det allhelgonahelgen, men ändå.

Jag ska läsa ut Torka aldrig tårar utan handskar 1. Kärleken hade jag tänkt. Lite senare än alla andra bokbloggare förmodligen, men någon ska ju vara sist också! Det blev inte så mycket läst idag (men det blev barbackatur på nipprig häst, fika med fin vän och son och en massa blommor handlade. Och snart blir det Sopranos i soffan).

Om jag blir klar med den eller vill läsa något annat parallellt går jag tillbaka till ritbordet och väljer någon av Death comes to Pemberley, Pinsamt intermezzo på Bellonaklubben eller The summer without men. Who needs Mr Darcy var jag inte så sugen på när jag läst lite i den, så den får nog ligga till sig lite mer.

Detta inlägg publicerades i Bloggutmaningar och märktes . Bokmärk permalänken.

15 kommentarer till Bokbloggsjerka 2-5 november

  1. Du är inte sist! Jag har inte läst den än 🙂

  2. bokdivisionen skriver:

    Jag har inte heller läst den så då är du som värst nr 3 bakifrån! 😉 Åh, rida ingår i mina framtidsplaner. Nu finns det varken tid eller pengar. Har du egen häst?

    • bokenhanna skriver:

      Det här blir ju bara bättre och bättre! 😉
      Hade egen häst en gång i tiden men inte nu. Nu är jag medryttare istället, billigt och icke-tidskrävande 🙂 Hästägaren har två kusar, jag rider oftast den ena men ibland den andra beroende på vem som behöver komma ut mest. Kul att kunna rida ut tillsammans ibland också 🙂

  3. Lena skriver:

    jag har inte heller läst Gardells bok!

  4. Önskar att jag fortfarande hade Torka aldrig tårar framför mig… Tur att nästa del kommer ut om några månader 🙂

  5. Monika skriver:

    Jag har inte heller läst Gardells bok. Än 🙂

    Låter som att du hade en härlig dag, trots ingen läsning 🙂

  6. Låter som att helgen är räddad 🙂 Inte heller jag har läst Gardells bok.

  7. C.R.M. Nilsson skriver:

    Jag ser fram emot nästa del i Torka aldrig tårar utan handskar. Kan knappt bärga mig, faktiskt 🙂

  8. Ha, en gammal Lord Peter Wimsey minsann. 🙂

  9. bokenhanna skriver:

    Inte läst någonting av Sayers än, men ser fram emot det! 🙂

Lämna en kommentar